INDMELD DIG I KLUBBEN

For at du kan spille fodbold og betale kontingent i Hirtshals Boldklub og klubsamarbejdet Horne-Hirtshals, skal du være meldt ind i klubben. Det kan du læse meget mere om hvordan fungere herunder, ligesom du kan læse mere om automatisk betaling af kontingent.

Selvom du allerede spiller fodbold i HB eller HH, skal du registreres i vores Kluboffice-system. Det skal du for at blive oprettet til vores automatiske kontingentkørsel og for at du evt. kan opdatere dine kontaktoplysninger.

Har du i forvejen spillercertifikat i Horne eller Hirtshals, skal du i feltet "Tidligere klub" vælge "Ingen tidligere klub"! Det er kun hvis dit spillercertifikat skal flyttes til Hirtshals, at din tidligere klub skal udfyldes!

Du tilmelder dig ved at vælge din årgang på listen her, hvorefter vi sætter dig ind på det rigtige hold (efter køn og alder). Er man ikke registreret medlem (indmeldt), kan man ikke sættes på holdkort og dermed ikke spille kamp.

Ved indmeldelse giver du samtidig samtykke til, at vi må opbevare dine personoplysninger så længe du er medlem af Hirtshals Boldklub og Horne-Hirtshals. Dine oplysninger bevares fortroligt og sikkert i Kluboffice og videregives ikke til 3. part.

Betaling/kontingent

Første gang du skal betale kontingent, modtager du en mail med et betalingslink. Når du betaler tilmeldes dit betalingskort samtidig til en abonnementsordning. Det betyder, at kontingent fremover trækkes automatisk på dit betalingskort. Der kan anvendes Dankort, VISA-kort og Mastercard.

Du modtager en mail nogle dage før trækningen. Det er dit eget ansvar, at klubben har din rigtige mail.

Hvad hvis jeg melder mig ud eller får nyt betalingskort?

Hvis du melder dig ud, inden der opkræves kontingent, trækkes der naturligvis ikke nogen penge fra dit kort. Du kan udmelde dig lige her eller ved at sende en mail til me@hirtshalsboldklub.dk med navn og hold.

Hvis du får nyt betalingskort, modtager du igen en mail med et betalingslink. Her kan du så betale, og dit nye kort tilmeldes automatisk abonnementsordningen.

Er det sikkert?

Ja, dine kortoplysninger modtages hverken af Hirtshals Boldklub eller DBU. De behandles fortroligt og sikkert af QuickPay og Nets, der står bag betalingsløsningerne.

Kan jeg undgå abonnementsbetaling?

Nej, klubberne har besluttet, at alle medlemmer betaler via abonnementsordning. Det valg er truffet for at minimere den tid, man ellers skal bruge på at rykke folk for betalinger. Husk på, at bestyrelsen er frivillige folk, der arbejder for din klub i deres fritid. Og den tid kan bruges på meget andet, der både er sjovere og mere udviklende for klubben end at rykke for betalinger.

Kontakt

Du er altid velkommen til at kontakte Martin Eriksen på me@hirtshalsboldklub.dk, hvis du har spørgsmål.

For indmeldelse vælg din årgang i listen!