• Forfatters billedeadmin

Modtaget kontingent-opkrævning, men spiller ikke mere!!!

Har du modtaget kontingent-opkrævning fra Hirtshals Boldklub, men spiller ikke mere i klubben! Så skal du selvfølgelig meldes ud af klubben, hvilket er dit ansvar.

Hvis du har modtaget en mail med kontingent-opkrævning og ikke spiller mere, skal du selvfølgelig bare se bort fra mailen, da vi ikke kan opkræve noget uden at du indtaster dine kortoplysninger!

Derudover skal vi have dig meldt ud af klubben, hvilket skal gøres ved at du sender os en mail med fodboldspillerens navn. Så sørger vi for at fjerne dig i vores system.

Alle spillere i vores system modtager mail om kontingent, uanset om man ikke spiller og ikke har gjort det i flere år. Man skal selv sørge for at få sig meldt ud af klubben ved ovenstående tiltag.