Nyt automatisk kontingentsystem indføres

Sådan betales der kontingent i 2019.

Fra 2019 er Hirtshals Boldklub hoppet på DBU's automastiske kontingentsystem, som sparer både spiller og klub en masse tid i administration.

Som spiller skal man blot indmelde sig på klubbens hjemmeside og registrere et betalingskort, hvorefter kontingentbetaling vil køre automatisk hver sæson. Indtil spilleren framelder sig.

Så snart indmeldingen og registreringen er sket, er spilleren klar til at spille kampe i klubben. Melder man sig omvendt ikke ind i klubben inden for de givne frister, vil det heller ikke være muligt at spille kampe, da man ikke vil kunne blive sat på holdkort.

Alt sammen sker automatisk i DBU's kluboffice, hvilket bliver en stor hjælp for klubbens frivillige og trænere, der samtidig har muligheden for at følge med i DBU Fodbold-app'en.