• Forfatters billedeadmin

PRESSEMEDDELELSE: Jubilæumsuge udskydes

Kære alle,

I år fylder Hirtshals Boldklub 100 år! Det er et kæmpe stort år for vores elskede klub og vi er naturligvis langt i planlægningen af de festligheder, der skulle finde sted i uge 21 - d. 20.-23. maj. Vi må dog konstatere, at som Corona-situationen har udviklet sig, vil det ikke være muligt at afholde de planlagte aktiviteter i jubilæumsugen.

Det er vi naturligvis rigtig kede af, da det ikke er hvert år man fylder 100 år! Men vi har stor forståelse for denne svære situation, og som man siger: ”nogle ting er vigtigere end fodbold”, selvom det er svært at acceptere.

Klubbens bestyrelse har den seneste tid diskuteret alternative datoer for afholdelse af jubilæumsugen, og er kommet til den konklusion, at jubilæet udskydes et år! Dvs. til Kristi Himmelfartsugen i 2021, som ligger i uge 19. Begrundelsen for denne beslutning er, at usikkerheden omkring efteråret er for stor på nuværende tidspunkt, og med de forberedelser der kræves, ser vi derfor ikke afholdelse i 2020 for muligt.

Vi kan dog allerede nu garantere, at vi vender stærkere tilbage i 2021 med et brag af et jubilæum!

De bedste hilsner

Bestyrelsen, Hirtshals Boldklub

PRAKTISK INFORMATION

Har man allerede tilmeldt sig og betalt for den store jubilæumsfest d. 23. maj 2020, gælder denne tilmelding selvfølgelig til næste års fest d. 15. maj 2021. Ønsker man derimod sin tilmelding annulleret, bedes man kontakte Hirtshals Boldklub på facebook eller sende en mail til kb@hirtshalsboldklub.dk.

Allerede tilmeldte til Firmafodbold-turneringen d. 21. maj vil få pengene refunderet. En ny tilmelding vil blive udsendt i 2021!