Spar Nord Skolecup 2019

Så er vi igen klar med årets udgave af Spar Nord Skolecup, når Hirtshals Idrætscenter lægger gulv til to tempofyldte dage med masser af glade børn.

Hirtshals Boldklubs udvalg og Spar Nord har hermed fornøjelsen af at invitere skoleklasser fra 0. til 6 klassetrin til at deltage i SPAR NORD SKOLE-CUP (indefodbold), som foregår i Hirtshals Idrætscenter lørdag den 9. marts 2019 (3. til 6. klassetrin) søndag den 10. marts 2019 (0. og 2. klassetrin)

Opmærksomheden skal henledes på, at der i SPAR NORD SKOLE-CUP kun vil være mulighed for at stille med mixhold. Når holdet spiller med max. antal spillere på banen, skal der som minimum være én pige på banen. Der kan være op til 10 spillere på hvert hold. Vi skal samtidig pointere, at spillerne skal gå i samme klasse.

Hirtshals Boldklub-Spar Nord udvalget er sikker på, at Spar Nord Skole-Cup igen i år vil blive et sjovt og spændende stævne. Vi håber, at jeres klasse vil deltage og være med til at gøre det til samme succes som tidligere år.

Det er naturligvis oplagt at invitere resten af klassen med som heppekor eller Cheer Leaders. Det vil være festligt med banner, flag eller lignende festivitas. Mor, far og andre familiemedlemmer er selvfølgelig også velkomne.

Turneringens formål er, at eleverne uden for skolemiljøet kan mødes til et arrangement af social karakter, hvor kammeratskab og glæden ved at være sammen er højst prioriteret. Da arrangement ligger uden for skoletiden, vil det alt andet lige være forældre/forældreråd, som står for tilmeldingen og klassens deltagelse i stævnet.

Tilmelding, der er efter ”føst til mølle-princip”, skal foretages til mail: skolecup@hirtshalsboldklub.dk på medsendte tilmeldingsblanket. Der er åben for tilmelding i perioden mandag 21. januar – fredag 15. februar 2019 (fredag i uge 7).

Turneringsprogrammet vil i løbet af uge 9 blive fremsendt på mail til klassens/holdets kontaktperson. Når programmet er udarbejdet, vil det komme til at ligge på Hirtshals Boldklubs hjemmeside.